نمایندگی تعمیر پلاتر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

گیر کردن کاغذ یک ناراحتی جزئی است که می تواند باعث تاخیرهای بزرگ شود. هنگامی که ماشین‌ها دچار مشکل می‌شوند، جریان کار متوقف می‌شود و اگر مطمئن نیستید که چگونه آنها را تعمیر کنید، می‌توانید بیشتر از اینکه فایده داشته باشید، ضرر داشته باشید. انجام اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از عاری بودن پلاتر شما به افزایش عمر دستگاه شما کمک می کند. پس مطالب زیر در رابطه با اجتناب از جم شدن کاغذ را مطالعه نمایید.

اجتناب از جم شدن کاغذ

اجتناب از جم شدن کاغذ و گیر کردن آن

اقدامات خوب می تواند به شما در جلوگیری از تاخیرهای ناشی از جم کمک کند. علاوه بر مربا، چاپ اشتباه و لکه‌های جوهر، مواد چاپی غیرحرفه‌ای تولید می‌کنند. کاغذی که “از طریق زنگ” گذشته است هرگز نباید به مشتریان نشان داده شود. ارائه مواد چاپی صیقلی به مشتریان به شما برتری می دهد و اعتماد به نفس را تقویت می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 6 نکته برای اجتناب از جم شدن کاغذ وجود دارد:

1) انتخاب دستگاه های چاپ بهتری

اگر دستگاه شما دائماً گیر کرده یا اشتباه چاپ می کند، ممکن است لازم باشد پلاتر را به یک پلاتر با کیفیت بالاتر ارتقا دهید. با نگهداری و مراقبت مناسب، دلیلی برای مربا وجود ندارد. انتخاب یک پلاتر بهتر می تواند بسیاری از مشکلاتی که دستگاه های کپی ارزان با آن مواجه می شوند را از بین ببرد. با انواع گزینه های اجاره دستگاه کپی، هزینه های اولیه شما کم به هیچ است.

2) توجه به کاغذ برای اجتناب از جم شدن کاغذ

برای اجتناب از جم شدن کاغذ سعی کنید بلافاصله پس از دریافت کاغذ از آن استفاده کنید. کاغذی که برای مدت طولانی نشسته است شروع به جذب رطوبت می کند و احتمال گیر کردن آن بیشتر است. از کاغذهای پاره یا تاب خورده استفاده نکنید و وزن های مختلف کاغذ را با هم مخلوط نکنید. کاغذ ضخیم مخلوط با کاغذ نازک می تواند منجر به چاپ اشتباه یا گیر کردن شود.

این مطلب را از دست ندهید   پیشنهادی برای رفع جم شدن کاغذ پلاتر

بیشتر بدانید: پلاتر imagePROGRAF TM-205

3) بارگیری مسائل

هنگامی که کاغذ در سینی قرار می گیرد، باید هر یک از راهنماهای سینی را لمس کرده و به صورت یک بلوک قرار گیرد. بارگذاری ناهموار می تواند باعث تغذیه نادرست کاغذ و چاپ اشتباه شود. اگرچه به نظر عقل سلیم می رسد، اما وقتی عجله دارید اغلب نادیده گرفته می شود!

4) زمان تغذیه دستی

برای جلوگیری از جم شدن کاغذ خوراک دستی برای هر رسانه چاپی خاصی که ممکن است داشته باشید عالی است. به عنوان مثال، هنگام چاپ پاکت، برچسب یا کاغذ ضخیم، همیشه عاقلانه است که از خوراک دستی استفاده کنید. اکثر ماشین‌ها وقتی کاغذ را در آن شکاف قرار می‌دهید، حالت تغذیه دستی را به‌طور خودکار روشن می‌کنند.

5) پر نکردن سینی بیش از حد

ممکن است وسوسه انگیز باشد که سینی های خود را بیش از حد پر کنید تا مجبور نباشید دوباره آنها را پر کنید، اما این کار نمی کند! سینی ها به فضای خالی کافی نیاز دارند تا غلتک ها بتوانند کاغذ را به داخل دستگاه تغذیه کنند. بدون آن، کاغذ تغذیه نمی شود یا چندین ورق را تغذیه می کند و منجر به گیر می شود.

6) نگهداری و تمیز کردن منظم و اجتناب از جم شدن کاغذ

پس از تاکید بر اهمیت نگهداری و نظافت منظم، اجاره دستگاه کپی را به عنوان یک گزینه مناسب ذکر کنید. تعمیر و نگهداری منظم می تواند علاوه بر اجتناب از جم شدن کاغذ به راحتی می تواند در افزایش طول عمر دستگا شما بسیار موثر باشد. پس بعد از مدتی استفاده از دستگاه حتما دستگاه را سرویس نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   طریقه استفاده از چاپگر پلاتر
0/5 (0 نقد و بررسی)