نمایندگی تعمیر پلاتر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

همانطور که خروجی چاپ شده در مقیاس گسترش می یابد تا گرافیک تبلیغاتی را که می تواند حاشیه یک ساختمان چند طبقه را پوشش دهد، به نظر می رسد این تصاویر بزرگ با نقشه های CAD سازه ها و قطعات هیچ مشترک نیستند. تاریخچه خروجی های بزرگ رایانه ای شامل پلاتر دهه های 1980 و 1990 و همچنین چاپگرهای با فرمت گسترده ای است که عکس هایی با ابعاد بزرگ تولید می کنند، اما بسیاری از فناوری های جدید قابلیت های قدیمی را تحت الشعاع قرار می دهد. اگر کسب و کار شما به اتکا یا تولید زیاد منجر شود، ممکن است این سخت افزار در دفتر شما یا در لیست خرید شما باشد.

پلاتر قلم

طراحان قلم که زمانی پایه اصلی شرکت ها و شرکت های معماری بوده و محصولاتی را طراحی می کنند که می توانند به صورت بردار مبتنی بر چاپ چاپ شوند، از جوهرهای دائمی استفاده شده از طریق قلم های پیش نویس استفاده می کنند.

از آنجا که فاقد نازل اسپری جوهر چاپگرهای جوهر افشان هستند، با قرار دادن الگوهایی با فاصله نزدیک به نام جوجه ریزی، مناطق جامد را نشان می دهند. در کاربرد اصلی خود، این فناوری جای خود را به گزینه های سریع تری داده است که می توانند خروجی عکاسی تولید کنند، اما پلاتر قلم از رنسانس قرن 21 به عنوان دستگاه هایی برای آزمایش هنری بهره مند شده اند.

فناوری های جدید پلاتر

هنگامی که می بینید نام پلاتر برای سخت افزار مدرن اعمال شده است، دستگاه های توصیف شده برای تولید خروجی تک رنگ یا تمام رنگی به مکانیسم های مبتنی بر جوهر افشان و تونر متکی هستند.

این مطلب را از دست ندهید   خطای صفحه آبی پلاتر

آنها از طریق رسانه های تغذیه شده رول تهیه می شوند، همان نوع خروجی را که پلاتر اصلی چاپ کرده اند – نقاشی های CAD برای معماری و ساخت – با سرعت بالاتر و انعطاف پذیری بیشتر هدف قرار می دهند. برخی از این دستگاه ها دارای اسکنر هستند تا بتوانند نقاشی های موجود را دیجیتالی و چاپ کنند.

پلاتر برش

کاترها یک پایه سخت افزاری در میان علامت گذاران، استودیوهایی هستند که آثار هنری برش وینیل را برای استفاده در ساختمان و وسایل نقلیه طراحی می کنند، و سازندگانی که آثار هنری برش تولید می کنند.

این دستگاه ها از یک تیغه هدایت رایانه ای استفاده می کنند که در لبه طرح حرکت می کند تا آن را از یک ورق یا رول کوتاه کند. اگرچه این دستگاه ها به جای چاپ برش می خورند، اما بعضی از آنها مستقیماً با سخت افزار چاپ از همان سازنده هماهنگی و رابط دارند تا اشکال چاپ شده را اصلاح کنند. برش ها می توانند از رسانه های تغذیه شده با رول یا ورق از کاغذ تا پلاستیک خود چسب استفاده کنند.

جوهر افشان با قالب گسترده

پرینترهای جوهر افشان با فرمت گسترده خروجی تولید می کنند که از گسترش مجله و پوستر به اندازه تابلوئید گرفته تا پوشش خودرو و ساختمان است. در انتهای کوچکتر این فناوری ها، سخت افزار دسک تاپ محبوب محبوب طراحان گرافیک را پیدا خواهید کرد.

در انتهای بزرگتر، دستگاه ها به اندازه یک ماشین چاپ به فضای بیشتری – یا بیشتر نیاز دارند – و از نور ماورا بنفش برای ترمیم جوهرهای ضد آب استفاده می کنند. بزرگترین این دستگاهها باعث جابجایی انواع دیگر سخت افزارها از جمله چاپگرهای الکترواستاتیک شده است که زمانی در انتهای بالای بازار با قالب بزرگ تسلط داشتند.

این مطلب را از دست ندهید   محبوب ترین انواع پلاتر و کاربرد آنها

مقالات مرتبط:

پلاتر برای چه کاربردهایی استفاده می شوند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)