نمایندگی تعمیر پلاتر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تفاوت بین پلاتر و چاپگر

ما از ابزارهای بسیاری استفاده می کنیم که کمک می کند تا softcopy از رایانه به نسخه چاپی صفحه یا شی other دیگر تبدیل شود. چگونگی دستیابی به این وظیفه به دستگاهی که ما استفاده می کنیم بستگی دارد و دو نوع دستگاه اصلی در چنین دسته ای ، طراحی و چاپگر است. تفاوت اصلی این دو در این است که پلاتر وسیله ای است که با کمک دستورات داده شده از طریق رایانه ، تصاویر را در صفحه می کشد. از طرف دیگر ، چاپگر دستگاهی است که با کمک دستوراتی که از طریق شبکه داده می شود ، تصاویر و متون را در صفحه می آورد.

چارت مقایسه

پلاتر چاپگر
دستگاهی که تصاویر و متون را با کمک دستورات داده شده از طریق شبکه در صفحه می آورد. دستگاهی که به کمک دستورات داده شده از طریق رایانه ، تصاویر را در صفحه می کشد. تعریف
داده های پرونده خروجی در صورت چاپگر معمولاً به صورت bitmap یا pixel ذخیره می شوند. خروجی را در قالبی مشابه گرافیک برداری می دهد. خروجی
با سرعت زیاد کار کنید خطوط مداوم بکشید سود
خطوط مداوم ترسیم نکنید. کندتر از دیگران کار کنید. عیب
سوزن یا لیزر خودکار ابزار

چاپگر پلاتر

تعریف دستگاهی که به کمک دستورات داده شده از طریق رایانه ، تصاویر را در صفحه می کشد. دستگاهی که تصاویر و متون را با کمک دستورات داده شده از طریق شبکه در صفحه می آورد.
خروجی خروجی را در قالبی مشابه گرافیک برداری می دهد. داده های پرونده خروجی در صورت چاپگر معمولاً به صورت bitmap یا pixel ذخیره می شوند.
سود خطوط مداوم بکشید با سرعت زیاد کار کنید
عیب کندتر از دیگران کار کنید. خطوط مداوم ترسیم نکنید.
ابزار خودکار سوزن یا لیزر

این مطلب را از دست ندهید   انواع کابلهای پلاتر ها

تعریف یک پلاتر

یک پلاتر به روشی ساده به عنوان دستگاهی تعریف می شود که با کمک دستورات داده شده از طریق رایانه ، تصاویر را در صفحه می کشد. مهمترین مزیت اینگونه دستگاهها این است که آنها با پشتیبانی از یک خودکار خطوط و شکلهایی را روی صفحه می کشند و بنابراین خطوط مداوم تولید می کنند. اندازه ، شکل و رنگ قلم ها متفاوت است و داشتن تنها یک دستگاه برای هر دستگاه اجباری نیست. روش دیگر برای تعریف سیستم این است که چاپگرهای گرافیکی بردار هستند که نسخه دقیق چاپی را بر اساس اطلاعات ارائه شده در softcopy در رایانه ارائه می دهند.
معمولاً از آنها برای ترسیم طرحهای اتومبیل مانند اتومبیل و کشتی استفاده می شود. این اشیا از دقت بیشتری برخوردارند و بنابراین در تأسیسات مهندسی که به اندازه گیری مناسب و دقت در نمودارها نیاز است ، استفاده می شوند. از آنجا که آنها خطوط مداوم تولید می کنند ، رسم کنندگان به اشکال مختلف در می آیند پلاتر سه بعدی که جدیدترین نوع آن است ، از قلم استفاده نمی کند اما چندین چاقو با هم چیده شده و بر اساس دستورالعمل های داده شده از رایانه ، قطعه ای از مواد را بریده است.
جسمی که نیاز به شکل دهی دارد بر روی یک سطح صاف قرار می گیرد و سپس از طریق رایانه به شما کمک می کند تا وظیفه شکل دادن آن را به روش لازم انجام دهد. یک پلاتر همچنین توانایی کشیدن چند صد نسخه از همان نقاشی را بدون نیاز به دستورات جدید دارد.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه مشکلات پلاتر را برطرف کنیم

تعریف چاپگر

یک چاپگر به عنوان دستگاهی تعریف می شود که با کمک دستورات داده شده از طریق رایانه ، تصاویر و متون را در صفحه می کشد. تنها چیزی که در این مورد به عنوان یک فرآیند کند شناخته می شود این است که کاربر مجبور به چاپ خطوط مداوم نمی شود. متن و خروجی گرافیکی رایانه را می پذیرد و تمام اطلاعات را می گیرد و روی کاغذ چاپ می کند. چندین اندازه و مقاله در سیستم وجود دارد ، و خود را با توجه به نیاز بهینه می کند. دو نوع چاپگر اصلی که وجود دارند چاپگرهای ضربه ای و غیر ضربه ای هستند. چاپگرهایی که به عنوان نوعی چاپگر تعریف می شوند نوع چاپگرهای قدیمی هستند و برای کار با آنها به هر سوزنی احتیاج دارید.
چاپ های اخیر نوعی چاپگر هستند که چاپگرهای مدرن هستند و به عنوان جسمی تعریف می شوند که برای کار با آنها به هیچ سوزنی احتیاج ندارد.
مشخصات اساسی چاپگر به شرح زیر است. خروجی تولید شده توسط این دستگاه ها یا کیفیت نامه ، کیفیت پیش نویس یا کیفیت نزدیک نامه است و این بدان معنی است که آنها به اندازه ماشین تحریر چاپ می شوند. سرعتی که آنها کار می کنند سریعتر از دستگاه های دیگر مخصوصاً در مورد چاپگر لیزری است و به عنوان نویسه در ثانیه اندازه گیری می شود. آنها همچنین در مقایسه با سایر دستگاه ها جوهر بیشتری مصرف می کنند و بنابراین در مقایسه با آنها هزینه بیشتری دارند.

مقالات مرتبط :

تفاوت مشخصات فنی پلاتر و چاپگر

0/5 (0 نقد و بررسی)